Van pár perced naponta magadért?

2014.08.06. 13:32 :: Veres Kriszti

 

Találkoztál már a formatív kérdésekkel?

 

 

"A Siker Titkos Kódja" Noah St. John könyvében, a korábbi "pozitív megerősítések" helyett az író azt javasolja, hogy a vágyott dolgainkat "formatív" kérdések formájában" és már, mint "megvalósult" dolgokként fogalmazzuk meg.

Számomra a pozitív megerősítésekkel a problémám az volt, hogy hiába mondogattam, valahol a valóság teljesen mást mutatott és nehéz volt elhinni, hogy amit mondogattam az meg is valósulhat. Ezért én ennek az alkalmazását abba is hagytam.

És amikor a formatív kérdésekkel találkoztam, -őszinte leszek- fenntartásokkal fogadtam. De azt gondoltam, veszteni valóm nincs. Ezért tettem egy próbát. 

És az eredmény meglepő volt. Azóta igyekszek erre figyelni, hogy napi szinten alkalmazzam. 

Szeretnék veletek megosztani egy videót, amiben szerintem jól el van magyarázva, hogy lehet ezt beépíteni a mindennapi életünkbe.

Ez segítség lehet mind a diéta folyamán, mind pedig az önszeretet útján.

Szólj hozzá!

Címkék: önmegismerés életszemlélet önszeretet belső béke Hozzáállás

A bejegyzés trackback címe:

https://mindegydieta.blog.hu/api/trackback/id/tr126578815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása